CaBaRi

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Caroline Rindmo - 6 februari 2011 17:48

Tja sweeties.

Ja, det var ju inte igår. Har varit dålig på att sitta vid datorn nu några dagar, slutar himla sent och är hemma sent och då somnar jag oftast direkt. Kan vara bra på något sätt också. ;)

men ska berätta vad jag har hittat på i veckan.. tillbringat mycket tid på nova med pernilla, praktik tors och fre, sov hos min syster däremellan, hon jobbar där jag har min praktik, väldigt bra tycker jag! Trivs superbra och får lära mig jättemycket, lätt den bästa praktikplatsen jag har varit på. :) igår var jag i helsingborg, det va väldigt trevligt om jag får säga det.


men nu är det snart one tree hill, så vi hörs när vi hörs

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkommen till min blogg. Här kan ni läsa om vad jag gör inte gör om dagarna.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards