CaBaRi

Direktlänk till inlägg 23 januari 2011

BULL-TIMES

Av Caroline Rindmo - 23 januari 2011 20:12

Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Så där, gosig.
Favoritgodis: Det mesta, bara de inte är lakris.

Är det nåt du absolut inte äter: Typ chili corn carne. (särskrivning?)

Kläder just nu: Mjukisbyxor, tshirt och munktröja.

Musik just nu: Inget.

Vad sa du senast: Faaaaaan! (spelade fruit ninja)

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Inte en aning.

Sommarplaner: Tävla, festa, resa utomlands ..

Fisk eller badkruka: Badkruka.

Saft eller alkohol: Saft med alkohol. ;)
Hur många kuddar sover du med: 4.
Favoritväder: VÄRME!!

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Per, Miche och en båt.

Spelar du nåt instrument: Nope.
Morgon- eller nattmänniska: Natt.
Sparare eller slösare: Hähä, slösare.

Bästa film: Walk to remember.

Tror på liv på andra planeter: Mja, vet inte faktiskt.

Kommer du ihåg din första kärlek: Har inte haft någon jättekärlek.
Älskar du henne/honom fortfarande: Inte träffat honom på flera år så får säga nej.
Har du några homosexuella vänner: Har haft.

Tror du på mirakel: Ja. :)

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Yes mam.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Beror på vad det gäller.
Ser du på kärleken som ett misstag: Njä.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Helst 3.
Bio eller promenad: Beror vem man ska gå med.

Är du kittlig: Mja. ;)

Snarkar du? Nope.
Stjärntecken? Skorpion.
Rädd för insekter? Eh, ja...

Äckligaste insekten: Alla möjliga småkryp som har mer än 4ben.

Största svaghet: Känslor.

Det här är jag bra på: Ha damp.

Bästa bok? Syskonkärlek.

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Osynlighet.

Vad vill du jobba som? Något med hästar eller bli ekonom.

Chips, morötter eller godis? Godis.
Pizza eller hamburgare? PIZZA MED POMMES!

Skriver du dagbok? Nej.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har tre piercingar. Tatuering kommer när jag blir äldre.

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Gillar städat.

Gungar du på stolen? Haha ja.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Usch nej.
Vilken hand håller du gaffeln i ? Vänster.
Är du rädd för blod? Njae, läskigt är de ju.
Saltar du på maten? Ibland.

Gillar du att sjunga? Kan vara roligt. ;)
Anser du att du är stark? Rätt klen!

Brukar du sola? Naein.

Vad gör du om du får hicka? Håller andan i 10sek.

Röker du? Ibland.
Snusar du? Nej!
Använder du knark? Nope.
Kaffe, te eller inget? Te isf.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Rindmo - 6 februari 2011 17:48

Tja sweeties. Ja, det var ju inte igår. Har varit dålig på att sitta vid datorn nu några dagar, slutar himla sent och är hemma sent och då somnar jag oftast direkt. Kan vara bra på något sätt också. ;) men ska berätta vad jag har hittat på i veck...

Av Caroline Rindmo - 31 januari 2011 17:49


Dagen har varit som den har varit. Började på våra "egna danser" idag.. Bajssvårt men det kommer väl det också. Just nu längtar jag till helgen, på fredag är det tjejkväll hos Amanda, lördag händer en rolig grej, spännande! :)     Nu är de ma...

Av Caroline Rindmo - 30 januari 2011 15:42


HAJ!   som sagt så skulle jag färga mitt hår, gick från superljus till supermörk, snacka om att bli en ny människa.. Förändringar dör man ju inte av. ;)   ...

Av Caroline Rindmo - 29 januari 2011 21:00


Tjaaa! :)   hihi, jag ska färga håret brunt har jag bestämt mig.. kommer bli askalas! :) Annars? ja, helg och sånt. Inte hänt något speciellt, städat och sånt boring. Så är de när man har noll cash.. Men vad gör de om hundra år?   funderar oc...

Av Caroline Rindmo - 25 januari 2011 23:08


Vet ni vad? Naej, inte jag heller. Vet bara att jag är lite nanning. Men kan inte sova, vet inte riktigt varför, harr varit jättetrött men ja, det kommer väl det också. :D   Imorgon har vi bara två lektioner, rätt så ganska skönt. Sen åker jag oc...

Presentation

Välkommen till min blogg. Här kan ni läsa om vad jag gör inte gör om dagarna.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards